28 Şubat 2012 Salı

bir cinnet manifestosu!

 








günaydın..

kocaman bir buz kütlesinin içinde, evrenin karmaşıklığını ve şu sıralarki ultraçirkin fallik yaşantımın derhal düzene girmesini sessizce bir kenarda bekliyorum!

** hadi birazda sakinleş, benim için şunu dinlesene!

ne diyordum,

durdurduğum hayatın, play tuşuna bastım nihayet!, etrafa bakınca birikmiş onca iş var! tanrım!!

*kendime not: ilk önce-biran evvel-derhal-hemen zeynep'e bir erkek bul!!!!!

evde azgın bir dişi mart kedisi ile yaşamanın zorluğunu tecrübe ediyorum şu sıralar.
biçok kedim oldu, şu dönemlerine şahit olduğum, ama zeynep!! bu kadar iştahlı bu kadar istekli olanına ilk defa şahit oluyorum!
o kuku inmiyor aşağıya!!!!
bir haller edalar. kuku havada, kafa yerde garip garip hareketler titremeler.duvardan yere,yerden koltuğa,koltuktan masanın ayağına,ordan kapıya sürtünmeler..henüz 9 aylık olan bu sürtüğün toplasan 5 kere miyavladığını duymamışken, 3 gündür en alto sesiyle gırtlaktan garip heceler çıkarıyor! bir dişinin seks için girdiği bu vahim durumu dehşet ve utanç içinde izlemekteyim! yersen.

*kendime not2: yeter! o bulaşıkları, yeni bir organizma peydah olmadan bu akşam toparla artık! 

 bu işi yapmaktan nefret ediyorum! :/

****şuan bunları yazarken çok ciddi bir ifade takınmış durumdayım. ofis insanına harika,ultrafaydalı işler yapıyorum izlenimi yaratıyorum.kaşlarım falan çatık! evet evet şuan firmanın geleceği benim ellerimde! ho ho ho! işinize bakın!


 mutlu edin kendinizi..


2 yorum:

  1. aahahah benim kızım da tam 1 yaşına bastıgı gün, yani tam da geçen ay bugün, bizi 1 hafta boyunca çileden çıkaracak, gülmekten yerlere fırlattıracak şeyler yaşattı bize:) ben 30 kere "püreee" diyorum ses yok, erman bi kere "püre" diyo, bizimki anında totosunu havaya kaldırmak suretiyle "aaaauuwwww iiaaaavvvvvv aasduhfurfhgurtu" gibi garip sesler çıkararak karşılık veriyo, adamın kucagından inmiyo, gelip gelip bacagına sürtünüyo falan.. onların da işi zor lan öyle deme. duvara sürtüne sürtüne geçirdi kızım 1 haftasını. sonra hiçbişi olmamış gibi oyuncu paçoz haline geri döndü ^,^
    2. konuya hiç girmek istemiyorum, zararlı çıkabilirsin zira!
    üzerine raat bişeyler giy de tv keyfi yap, kar tufan dışarda kıyamet, tek derdin bulaşık olsun bebenk!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefonla konuştuğum insanlar 'çocuk mu ağlıyor?' diye soruyor düşün çıkarttığı sesi!
      başta regli olucak karnı ağrıyor diye düşünmüştüm ( düz mantık!regl karın ağrıtır.)
      meğer libido tavan yapmış, direk mevzuya dalmakmış derdi! neyse ki bu akşam 3 günlüğüne balayına uğurluyoruz çılgın bakiremizi :) püre'yi çiftleştirmediniz mi?
      3 gündür çektiği eziyeti görünce düşündürtüyor. tarih boyunca, tabular, kurallar, yasaklar,dini ve toplumsal sınırlar olmasaydı, biz insanlarda mı bu şekilde yaşıyacaktık! sokakda biryerleri açık sağa sola koşturan insanları hayal ettim bian, korkunc! :)

      B E N B U L A Ş I K İ Ş L E R İ N D E N N E F R E T E D İ Y O R U M :(((
      zaten hamarat bir kadın olduğumu hiç biryerde idda etmedim, o halde sorun yok ^.^

      çokca öperim ^.^

      Sil