23 Şubat 2012 Perşembe

post- it


** Fizy'e Can Atilla yaz sırayla dinle. dingin bir ofis günü geçir.

** Bugün, zevk uğruna harcadığın orospularına bir demet papatya gönder.

** Bir tesbit : metropol insanının 'domuzlaşma' evresi.

** Masamdaki bambular soldu. penceresiz oda, katili sensin!

** Ah Bonomo, n'aptın hacı sen!?

** Orospuları ve çingeneleri severim. biri namuslu numarası yapmaz, öteki milliyetçilik ayağına yatmaz.

** Topuklu ayakkabı ızdırabı diye birşey var. öteki dünyada, çekilen bu ızdırap göz önünde bulundurulmalı!

** 'Küfür bi bağğyanın ağzına yakışmıyor!' diyen ama evde karısına,kızına,dinine,kitabına küfür eden herif, ben senin o pelte beynini onaylıyor muyum acaba!?

** Yıl olmuş 2012 ben hala akupunktur'un mantığını anlamış değilim.

** Tıp'a göre ben bir obsesifim.

** Şüphesiz ki en umutsuz aşk mango ayakkabılarına duyulan aşktır. olmaz o ayakkabıların 37-38 numaraları!

** Sevgili İBB, utanmasan benim tek koltuk sığdırabildiğim salonuma da AVM dikeceksin.

12 yorum:

  1. güzel yaklaşımlar. acı acımasız gerçekler. sesim üzerine yoğunlaşıp örövizyona adaylık koymama sebebiyet veren bonomo. havasızlıktan tıpkı bambu gibi günbegün solan ben, açın lan şu camlarııııı..
    ve yine aklıma gelen o 37,5 numarasını bulamadıgım mango ayakkabı..
    seninle ortak çok şeyimiz var sanırım. sana kısaca yeliz demek istiyorum izin verirsen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minikkuş! heyy!!
      keskin, karikatür tadında hatta biraz ukela (bayılırım bu kaleme) yorumlarını
      burada görmek harika! :)
      bana canım dee, canım de banaa. :))

      Sil
  2. bil mukabele diyorum en bi annane halimle. yalan dünyadaki fırıldak adam geldi aklıma "benim canımmmm, gahve fincanı ağazlım" gibisine :P

    YanıtlaSil
  3. hışşşş ne oluyorrr böyle dün bir bugün iki yalapşap olmalar. bizde okuyucuyuz ve yorumcuyuz burada bizimde şöyle sarılıp mıncırıklaşmaya ihtiyacımız var.

    Tam bir metropol domuzuyum eve girip kravatımı çözünce elim ya götümde ya ayalarımda kaşıya kaşıya dolaşıyorum.Bir de teşvikiye cefeye gelen çıtırları kesiyorum pencereden ne yalan söyleyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umar, buna pek ihtiyacının olduğunu sanmıyorum!gittiğin yerde yeterince sevgi gösterisine maruz kaldığını düşünüyorum. :))

      fazla mı açık sözlüsün sen!? :)
      evrimini gerçekleştirmiş olduğunu gözlemliyorum. :P

      Sil
    2. Bloğundan kovulmaya ramak kaldı sanırım :) açık sözlülüğümü biraz abartığımı düşünmeye başladın çünkü.Ünlem ,soru işareti rahatsızlık belirtisi olduğunu hissetmeye başladım.

      Sil
    3. ahahah! yok öyle birşey fazla mı alıngansın sen!? :))
      herkesin yaptığını ifade etmişsin, aksine gayet dürüst bir duruş. kaldı ki
      senin anlatacaklarını kısıtlama getirecek bir had görmüyorum kendimde, sorun yok :)
      yanlış hissetmişsin umar. :)

      Sil
  4. yoklama çekeyim dedim :)

    2 ci çocuk olayına bir ara değinelim :)

    YanıtlaSil
  5. Topuklu ayakkabı giyme eziyeti dekolte giyme günahını nötürler mi?
    Çingeneler en doğal rahat eyvallahsız egosuz insanlar kapı cızırtısına oynayan ben bunlarla hergün düğün şölen.
    benim de mutfağımda yaşatmaya çalıştığım kasım patılarım.
    yosması olan evli erkekler yok olun.
    Fahişeye doymayan her kızı fahişe gören erkekler belinize soğukluk girsin.
    ay coştum da coştum.Kendime dur diyorum.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belinize soğukluk girsin !!
      çok über beddua çok :)

      Sil
  6. daha bende ne über ne beddualar var ;)

    YanıtlaSil