19 Mart 2012 Pazartesi

19032012




istanbulda bahar havası! hava ışıl ışıl mis gibi. sigara içme bahanesiyle sürekli dışarı atıyorum kendimi!
yaz olayım istedim, belki erken ama giyindim işte. yeşilli turunculu ^.^ musmutlu geldim ki işe, denyo müdürlerden biri, laf sokuşturmaya kalktı! pes!!! belleğimde film şeridi akmaya başladı, yıl olmuş 2012 hala..... sen ne karışırsın be...... acaba şimdi bu cüret, bana da onun kılığını eleştirme hakkı tanıyor mu........ hacı abi, ya senin o turuncu saçlar n'olcaaak.....falan filan!

göz bebeğimden tüm bunları alt yazı halinde okudu, gördüm! :)

yerim ulan prezantabllığınızı!!

:)

bu aralar pek yazasım yok okuyucu.
sevgiyi yanıbaşından eksik etme okuyucu.
öperim..

4 yorum:

  1. yeşil-turuncu,bahar-çiçek,kuş-böcek..
    bugün çok mutluyum,bu görüntüyle daha da mutlu oldum, o turuncu kafa da kendine baksın!!huhh!!
    devam Yeliz'im..rengarenk..
    öperim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep mutlu ol!
      ben de baya iyiydim bugün. o turuncu kafa, götü yere yakın herif mutluluğuma burnunu sokana kadar :)

      yaz geldi,renklenme vakti :)
      muckk

      Sil
  2. ah bebegim ben de hiç anlamam o tipine götüne başına bakmadan milleti eleştiren tipleri.
    misal geçen gün işlemeli yün corap giydim acık ayakkabılarımla. bunu gören ve bir okadar da modayla zevkle uzaktan yakından alakası olmayan salak iş arkadaşlarımdan biri hemen atladı "o çorap nedir öyle asiye yeeaaaaa" diye.
    alllaaah beni tutabilene aşkolsun. zaten sinirliyim, birikmişim taa kaç zamandır, senmisin o pişmaniye saçlarına bakmadan beni eleştiren, yer misin yemez misin saydım buna allah ne verdiyse.. :))) tarz yaratmaya çalışırken kendini bogmaya çalışan adam görüntüsünden kaçamayan o saçma şalından tut da, yırtık kot giycem diye göt cebini yırtıp cüzdanı ordan sarkıtmasına kadar herbiseyini döktüm ortaya cocugun.
    bi süre ortalarda görünmezse şaşırmam:)) kalıbının adamı olcan önce, laf sokmayı biliyosan dönüp dolaşıp sana gelcegini de düşünmen lazım diimi anacım :P
    ne çok konuştum lan, yirim senin yeşil pantolon turuncumsu papilerini. renkler burdan sahane görüküyo, bide kompil görseydik keşke ^_^
    bak senin yerine de ben konustum 3 kişilik. hadi dagılabilirsiniz şimdi :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne de iyi yapmışsın! rahatça,çekinmeden çevresindekileri eleştirenlere gerçekten tahammül edemiyorum!
      ya gerçekten komik,garip giyinen biri bile olsa,tek bir laf edeme,kırılır üzülür diye! hem banane yahu,ne hakla eleştireyim diye düşünürüm. milletse gayet rahat, sanane amk! :)

      pek özentili değil ama, iki pozluk bir resitali hizmetinize sundum ^.^

      dur, gitmeden öpim sizi :)

      Sil