29 Ocak 2013 Salı

Bak, buradayım.




ah peşimde rüzgar..ah düşlerim kaldı,yalnızım, düşlerim kaldı deliyim!

Yaşadığım evi, yaşadığım şehri, yaşadığım dünyayı sevmeye başlıyorum sanırım.
Kendimi sevmeye başlıyorum sanırım.

Hissediyorum.
Farklı bir algı bu. Farklı bir bakış açısı.
Daha ham ve başında, bir kapıdan içeri attoğın ilk adım gibi düşün. Henüz net değil, zamanla Netleşecek birşey.

İster aydınlanma de, ister büyüme, ister farkındalığını arttırma..

Hissediyorum...
Değişiyorum..

Dahası bu durum,
Hoşuma gidiyor!

Doğa'nın sesini duymaya başladım. Konuşuyor. Dinliyorum.
Görebiliyorum ayrıntılarını. Hatları çok güzel, kusursuz bir kadın vücudu estetiklinde.
Cazibesi, elmayı uzatan Havva'nın ki gibi. Davetkar!

Yavaş yavaş,
Dişi oluyorum..
İnsan oluyorum..
Mutlu oluyorum..

...

Bir değişiklik daha;
Sigarayı bıraktım. :)
Bir ay oluyor..

Ben bir madde bağımlısıydım! İlk üç gün atak geçirdim!
Atlatılabiliniyor. Atlattım.
Algılarım daha açık. Daha net görüyorum. Daha fazla enerjim var. İster kabul et ister etme, sigara tüm bedeni uyuşturuyor, yavaşlatıyor, kabul etmesekte o da bir 'madde'!

Ama özlüyorum. Seviyorum hala. severek ayrılış gibi.
Dost sohbetlerinde ellerim aranıyor.

Kararlı durmak zorundayım!
Karışmak istemem ama, bence bırakın.

Herşey güzel olacak bu sefer.
öperim.

4 yorum:

  1. o la la! süper bir haber bu, ben bu dediklerini geçen yıl yaşadım, harika bi duygu, o yüzden seni öyle iyi anlıyorum ki Yeliz'im! ve sen bunu yine sen gibi ifade etmişsin,şahane! saçların uzamış <3 senin post girdiğini görmek garip bi şekilde mutlu ediyor beni, sanki çölde vaha gibisin, ya da nadir bulunan bi çiçek ne bileyim öyle bişey işte, farklısın ve bu farkın çok iyi geliyor bana <3
    seviyorum seni,hiç görmesem de sarılmasam da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok enterasan :) garip bir duygu. dunyaya yeni gözlerini açmışsın gibi :)
      sonraki süreç nasıl pekii??
      saçlarıma kaynak yaptırdım :)
      seviyorum ben de seni. gerçekten!
      mutlu oluyorum ki :)
      öperimm

      Sil
  2. sigara cıs kaka :D
    bırakman süper olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir de bana sor bırakana kadar ne çektim :)
      zorr çok zorr :)

      Sil